fredag, oktober 20, 2017

Beslutet!

Okej, så nu har jag bestämt mig; Jag ska testa Nouws blogg istället för Blogger. Visst kan det hända att jag publicerar några fler inlägg här på Blogger först, men vi får lov att se. Min vän Varga gav mig övertygande argument för att testa ett bloggbyte och som också hon sa så kan jag alltid återvända till Blogger om jag inte är nöjd med den nya bloggen. Nu blir det kanske lättare att hålla igång min egen blogg och även Femifantasys blogg när allting är på en och samma plattform.

Anledningen till att jag inte byter bloggplattform nu direkt är att jag vill transportera inläggen här till nästa blogg, men det kan komma att kräva ganska mycket surfdata och jag vill inte slösa i onödan. (För när allting kommer omkring så slösar jag nog på Facebook varje dag!) Hos min familj har jag tillgång till ett bra bredband som jobbar snabbt och kan påskynda bloggbytet. Av dessa skäl kan det kanske bli ett inlägg eller två till här, men jag kommer att byta till Nouw för att se om jag kan få ut någonting av dem. Om inte så kommer jag att byta tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar