måndag, juni 27, 2016

Sena sommarkvällar!

Hallojsan! Än en gång long time, no bloging! Jag har haft datorn avstängd en lång period igen och sommaren tröttar ut mig rejält. Vissa dagar är så varma att jag inte vågar göra annat än att vara inne och sitta på soffan med en kall vattenflaska bredvid mig. Samtidigt så har jag mycket annat att stå i också, som exempelvis manus- och regifix. Herregud, vad krävande det är - både energi- och tidsmässigt. Som sagt så undviker jag dock solen och hettan så mycket som bara möjligt, men ibland måste jag ta mig ut trots dem.

Kvällarna är däremot mysiga. När det är riktigt mörkt ute så tycker jag att det är mysigt att ta en promenad. Kvällspromenader är alltid de absolut bästa på sommaren, faktiskt så är det en av de få saker jag inte föraktar med sommaren. Helst så håller jag mig också nära vatten, för som jag har talat om tidigare så känner jag mig trygg och hemmastadd i närheten av sjöar och vatten. (Särskilt när det är riktigt mörkt och tyst ute.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar