lördag, maj 28, 2016

TV-bänkar!

Jag ska inte bara fylla bloggen med gnällinlägg, även om också fler sådana väntar än. Ikväll tänkte jag även visa ett par foton på mina TV-bänkar. Ett bra tag var jag utan TV-bänk, nu har jag två. En väninna till mig behövde bli av med sin TV-bänk, så hon skjutsade den till mig. Innan dess skjutsade min mammas väninna en TV-bänk till mig, så nu har jag som sagt två. En av dem använder jag som TV-bänk i vardagsrummet, den andra använder jag som tebord på min fina balkong. Jag ska ta ut en fåtölj till balkongen, så att jag kan sitta där och använda TV-bänken som bord till mina många koppar te. Att sitta på balkongen en svala, soliga morgnar och dricka te samtidigt som jag läser en mysig bok är jättetrevligt, för att inte tala om avslappnande.

                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar