fredag, maj 20, 2016

Ny hemsida!

Halloj! Nu har jag än en gång haft datorn avstängd en längre tid, men det är för att min dygnsrytm oftast rubbas av datorn. Dessutom så promenerar jag så mycket nästan varje dag att jag inte har tid att sitta framför datorn. Enda skälet till att jag satte på datorn idag var att jag skapade en hemsida åt Femifantasy, en hemsida som nu finns på WordPress. Den är inte enkel just nu, men jag kommer säkert att lära mig den bättre snart.

Hursomhelst, nu vet ni varför jag inte är aktiv på bloggen längre. Jag ska försöka använda mig av bloggappen Blogger i mobilen för att blogga mer framöver, men jag är inte van att blogga från mobilen. Nåja, nu vet ni åtminstone hur saker och ting ligger till. Vi hörs av snart igen, fler inlägg väntar redan idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar