lördag, maj 07, 2016

Avstängd dator!

Halloj! Jag har hållit min dator avstängd sedan jag bloggade sist, därför har inte mycket hänt här på bloggen. Anledningen till att jag har haft datorn avstängd är att dagarna har blivit längre och jag vill inte spendera dem framför datorn. Dessutom så gör datorn att jag ofta glömmer bort allting annat, vilket bland annat leder till att nätterna blir på tok för sena och jag går omkring som en zombie nästa dag. Datorn är praktisk, men också ibland jobbig eftersom den så gärna stjäl så mycket tid från mig när det finns annat att göra.



Nåja, nu vet ni åtminstone varför inga blogguppdateringar har skett. Jag ska försöka att blogga oftare via mobilen, men det är betydligt lättare att blogga via datorn. Nu, om ni ursäktar, ska jag återgå till kvällsteet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar