torsdag, mars 03, 2016

Lite framåt!

God kväll, kära läsare. Snart ska intressantare inlägg komma, ska ni se. Mitt humör börjar nu äntligen gå uppåt lite, men jag har en lång väg kvar. Saker är ännu långsamma, men idag har jag ändå fått en del gjort. Imorse med boendestödjaren skrev jag en behandlingsplan, sedan fixade vi lite i vardagsrummet. Lite blev med andra ord gjort. Sedan åkte jag till Gustavsbergs centrum för att uträtta ett privat ärende, sedan åkte jag till Nacka Forum för att promenera i Nacka med en väninna och hennes mors mops. Det blev en knapp timmes promenad den här gången, men hon hade ärenden att uträtta och jag var dessutom riktigt trött idag.

Nåja, det var allt för den här kvällen. Snart kommer inläggen att bli intressantare, jag måste bara bli piggare först. Jag är ofta riktigt trött nuförtiden och orkar inte skriva så mycket som jag egentligen skulle vilja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar