torsdag, februari 18, 2016

Lång, energikrävande dag!

God kväll, kära läsare! På sistone känns det som att ni bara får läsa om min tråkiga vardag och ikväll blir inte något undantag, tyvärr, men är ni tålmodiga så väntar intressantare inlägg med tiden. Just nu i skrivande stund är jag väldigt trött. Jag har varit i farten hela dagen idag. Imorse hann jag inte ens äta någon frukost innan jag skulle iväg till ett läkarbesök, därefter plockas upp av min ena boendestödjare för att handla, sedan åka tillbaka hem för att betala räkningar. Därefter fick jag äntligen äta frukost och dricka varm choklad, för att vakna upp ordentligt. Efteråt var jag så trött att jag la mig på sängen för att vila, men somnade och hann precis vakna upp innan jag skulle iväg mot stan för Femifantasymöte. Jag fick även två korsetter sålda idag!

Mycket mer finns det inte att skriva i det här inlägget, jag är jättetrött och vill komma i säng tidigt ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar