tisdag, februari 23, 2016

Elen har återvänt!

God kväll, kära läsare! Som ni kanske minns så skrev jag igår ett sista-minuten-inlägg om att min el hemma var försvunnen. Det var något knas med Vattenfall som hävdar att jag inte har varit kund hos dem, men tack och lov så är ett nytt elavtal tecknat. Hemförsäkringen hade också knasats till, men också det ska vara ordnat nu. Saker är jobbiga ännu eftersom jag bråkar med kommunen om sysselsättning, men jag börjar få fler saker sålda nu. Jag inväntar pengar för lite olika saker den här veckan, med andra ord kämpar jag ännu med ekonomin. Att få saker sålda är inte lätt, men jag försöker överallt och hela tiden. Då och då nappar folk.

Nåja, nu vet ni åtminstone att åtminstone hemmaplan börjar ordna upp sig. Det är bara kommunkriget som ännu är igång och det tar på krafterna, men jag fortsätter kämpa för att lyfta fram mina rättigheter och behov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar