onsdag, januari 27, 2016

Hemmasysslor!

Hej! Det här inlägget blir inte något roligt, hela dagen har varit fysiskt ansträngande. Jag har inte gjort annat än sysslor hela dagen. Handlat, diskat, tvättat, bäddat, etc... Inte roligt, men definitivt nödvändigt. Imorgon blir det ytterligare tvättande innan jag får besök. Anledningen till att jag har tvätt två dagar i rad den här veckan är att jag idag tvättade på hemmaplan i två omgångar, men jag har fortfarande en massa tvätt som brådskar och därför fick jag lov att boka tvättstuga till imorgon. Som sagt så har jag ju också gjort annat än att bara tvätta idag. Jag har handlat en massa grejor och har fixat på hemmaplan. Imorgon ska jag även försöka sortera lite olika saker hemma. Tanken är att jag ska visa er fler objekt från mina olika samlingar, men jag lovar ingenting ännu. Vi får helt enkelt se, men något inlägg får ni givetvis imorgon om ingenting kommer i vägen. Jag försöker att skriva minst ett inlägg om dagen för att inte komma ur min skrivbalans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar