onsdag, oktober 07, 2015

Stress på en ny nivå!

Hej på er! Hoppas att ni mår bra. Min stress har nått en helt ny nivå. Jag sov jättelänge idag och missade därför Astroteaterns repetition imorse. Det är inte heller det enda jag har missat på sistone. Nuförtiden har jag knappt koll på vilken dag det är när jag vaknar upp på morgonen, vilket gör att jag blandar ihop sysslorna. Mycket och samtidigt för lite pågår just nu. Mina vänner tjatar på mig att jag måste hitta en balans, vilket de har rätt i, men det är ju lättare sagt än gjort. Jag skulle behöva en dag i veckan då jag stänger av all kontakt med alla och bara fokuserar på mig själv. Frågan skulle bara vara vilken av alla dagar som skulle fungera, för just nu har jag någonting på schemat varje dag. Jag har så mycket med allting just nu att jag inte ens hinner vara social med mina vänner längre, vilket de har börjat se. Jag blir allt slitnare och slitnare, men vet att jag måste ta itu med det innan jag går in i väggen. Att vara en upptagen varelse är varken lätt eller roligt.

Aja, ikväll blir det åtminstone något att se framemot. Jag ska ta en simtur i Vällingby med min bästis och innan dess ska vi äta i stan. Det ska bli riktigt trevligt, för som jag har sagt tidigare så är simning som terapi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar