lördag, september 26, 2015

Förkylningstider!

Hej, kära läsare! Nu blir det tyvärr sorgliga/tråkiga inlägg igen, men jag lovar att fler Disneyinlägg kommer snart igen. Den här gången tänkte jag skriva om den trista sanningen om att det är sjukdomstider just nu. Över halva Femifantasy, även jag, har varit borta från många träffar på kort tid på grund av förkylningar. Många verkar vara sjuka just nu. Vad gör ni för att bättra er från förkylningar? För min del brukar det, precis som för många andra, bara hjälpa att vila och dricka en massa te med honung i. Jag vet inte hur många koppar te om dagen jag dricker när jag är sjuk. Ett annat tips från mitt håll är att dricka färskpressad fruktjuice, framförallt apelsinjuice. Färskpressad smoothie med bär brukar också kunna hjälpa till med att lindra jobbiga förkylningar. Tro mig, sådant kan göra underverk mot förkylningar. Jag talar av erfarenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar