onsdag, september 23, 2015

Förkylning, stress och för lite bloggtid!

God kväll, älskade läsare! Nu är jag äntligen tillbaka igen efter en lång frånvaro. Jag har velat blogga mer, men tiden och energin räcker inte till. Det är mycket personligt jobbiga saker som pågår i livet just nu och sedan så har jag ju även Femifantasy, som är ett heltidsprojekt. Mitt i all stress har jag nu också gått och blivit förkyld, vilket bevisar att jag har för mycket att stå i eftersom det bara är en månad sedan jag var sjuk sist. Missförstå mig inte, jag älskar att vara sysselsatt och fullbokad, men jag har knappt tid för mig själv eller mina vänner längre. Även mina närmsta vänner har märkt att jag börjar stressa sönder mig själv, så det är hög tid för mig att börja hitta en bra balans. För att om jag är för sysslolös så blir jag riktigt stressad ändå, så jag måste som sagt hitta en fungerande och stabil balans. Nu har jag dock tagit mig några osociala dagar med bara vila för att komma igen från förkylningen, så jag är på bättringsvägen nu. På torsdag är jag tillbaka i Femifantasy-arbetet igen, vilket ska bli riktigt skönt nu när jag för förkylningen har missat två träffar.

Nu är jag som sagt åtminstone tillbaka på bloggen igen. Fler inlägg kommer inom en mycket snar framtid, håll ögonen öppna. Nästa inlägg kommer att innehålla en kort video med två skådespelare från Femifantasy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar