fredag, september 25, 2015

Bergskedjor av tvätt

Hej, kära läsare! Den här gången blir det inga roliga inlägg, men jag behöver ändå skriva för att inte komma efter med bloggandet igen. Jag är dock fortfarande öppen för förslag på vad ni skulle vilja att jag skrev om.

Nåja, nu har jag åtminstone gjort mig förtjänt av att ta det lugnt en stund. Snart ska jag iväg för att träffa min regissör och tala om några olika saker kring Femifantasy, men innan dess ska jag som sagt vila en stund. Idag har jag sprungit fram och tillbaka i tvättstugan hur många gånger som helst med bergskedjor av tvätt. Nej, inte berg av tvätt, utan bergskedjor av tvätt. Eftersom jag har varit förkyld så länge så har tvätten och mycket annat blivit liggandes, men nu är det dags att ta igen allting och det inkluderade bergskedjor av tvätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar