lördag, september 26, 2015

Ändrade planer!

Hejsan, kära läsare. Ja, jag är inne i en skrivperiod nu och känner att jag bara måste få skriva någonting, även om det bara är för sakens skull. Nästa inlägg blir intressantare, jag lovar. Disney är med i bilden då.

Nåja, hursomhelst... Tyvärr så blev mina planer igår en aning ändrade på grund av vissa skäl, så jag träffade aldrig min regissör. Någon skada för mig var det ju dock inte trots knaset igår, för jag njöt av kvällen och mörkret som fallit. Jag tog ett fåtal foton här och där för att fördriva tiden lite, innan jag åkte hem efter en lång tid. Det var dock trevligt att få åka iväg hemifrån en stund och vara ensam. Även om jag är en social person i vanliga fall så tycker jag också om att vara ensam ibland. Variationer är alltid bra vad det än gäller.

Här har ni nu kvällens bilder, kära läsare. Nästa inlägg blir som sagt intressantare, hoppas jag åtminstone. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar