onsdag, augusti 26, 2015

Ångest igen!

God kväll, kära läsare. Nu är det än en gång ett tag sedan ni fick läsa några nya inlägg, men jag har varit förkyld och min panikångest har återvänt, därför har jag inte varit i form för att blogga. Saker är jobbiga just nu, men jag är inne i en känslig tid just nu. Jag flyttar hemifrån på lördag, saker hemma är svåra, jag vet inte hur saker kommer att bli med kommunen när jag flyttar, några vänner mår dåligt, så saker är inte så bra för mig just nu. Fast det ordnar sig nog. Ingen mår bra konstant, så jag måste bara bita ihop och hoppas på bättre tider. Jag är stark och envis, så det blir nog bättre med tiden. Jag har ju tack och lov min fantastiska filmskådespelarutbildning/filmgrupp, så någonting i mitt liv är åtminstone positivt just nu. Som sagt, jag kämpar på med allting just nu. Förhoppningsvis så blir allting bra i slutändan. Just nu är jag som sagt bara lite överkänslig. Saker blir alltid bättre med tiden med hjälp av envishet och mental styrka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar