onsdag, juli 22, 2015

Konventstress!

Godkväll, kära vänner! Nu har det än en gång varit lite uppehåll fram och tillbaka, men det beror på att jag har haft mycket att stå i. NärCon närmar sig alltmer och direkt därefter ska jag åka till Göteborg, så jag känner mig ganska stressad och nervös. Förhoppningsvis så går det dock bra, om inte annat så verkar det inte bli lika hett i år som förra året. Det är en stor lättnad. Hursomhelst så vet ni nu varför mitt bloggande är lite halvhjärtat just nu. Så fort den här stressen lugnar sig så ska ni få läsa lite mer trevliga inlägg. Det har hänt en del som jag vill dela med mig av, men det gör jag inte just nu. Senast efter Göteborg ska ni få läsa lite om allting som skett sedan jag var här på bloggen senast.

Innan jag nu avslutar den här nattens inlägg så vill jag meddela att jag har köpt en ny peruk. Jag tänkte ha den på fredagkväll när jag ska cosplaya Mavis Dracula från "Hotell Transylvanien". Bild av mig i peruken kommer senare.

Det var allt för den här gången. Håll utkik efter kommande inlägg om katter, cosplay, film, korsetter, med mera. Ha det så jättebra, mina damer och herrar. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar